Valokuvauskurssi Pulssi
tiistai 2. lokakuuta 2012
tarinaaaaaa
Tehtävänä oli luoda tarinaa kuvilla :) Tässä mun ja oli hauskaa tehä:)
R
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti