keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Valokuvauskurssin näyttely Kanneltalossa!

Valokuvauskurssin loppunäyttely esillä Kanneltalossa! 9.-20.10.2012. Käykää katsomassa :)




Työt voi hakea pois kahden viikon jälkeen lauantaina 20.10 klo 16.30-18.00. (Opettaja on silloin paikalla). Tämän jälkeen kuvat ovat Kanneltalon työväenopiston toimistolla, josta niitä voi noutaa nimeä vastaan. Muistakaa käydä hakemassa omat kuvanne pois!
Kiitos kurssista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti