Valokuvauskurssi Pulssi

tiistai 25. syyskuuta 2012

                                                                       
        :)
Lähettänyt Unknown klo 19.19
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2012 (23)
    • ►  lokakuuta (4)
    • ▼  syyskuuta (18)
      • Sandran illuusio
      • Viljan Perspektiivi Harjoitus!
      •                                                 ...
      • perspektiiviharjoitus elina ja aino 8)
      • Kotitehtävä: heijastuksia
      • Valokuvauskurssin kolmas kerta: Yö ja päivä
      • Viltsun kuva!
      • yö myyrä
      • elina ja aino yö ja päivä
      • Sandran Yö ja Päivä
      • -
      • Viltsun ja Lauran kansi
      • seebbari.....
      • Kotitehtävä
      • Oman lehden kansikuva!
      • Elinan kansikuva :)
      • ainon kansi
      • Valokuvauskurssin ensimmäinen kerta
    • ►  elokuuta (1)

Osallistujat

  • Katjaope
  • Unknown
  • Unknown
  • Unknown
Teema: Hento ote. Sisällön tarjoaa Blogger.