Valokuvauskurssi Pulssi

tiistai 18. syyskuuta 2012

yö myyrä

Photobucket


Mun yö ja päivä kuva. Yö kuvassa on mun kissa ku se ei suostunu lähtee pois ku otin kuvaa. 
Tehtävänä tää oli loistava !
Lähettänyt Roosa klo 19.01
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2012 (23)
    • ►  lokakuuta (4)
    • ▼  syyskuuta (18)
      • Sandran illuusio
      • Viljan Perspektiivi Harjoitus!
      •                                                 ...
      • perspektiiviharjoitus elina ja aino 8)
      • Kotitehtävä: heijastuksia
      • Valokuvauskurssin kolmas kerta: Yö ja päivä
      • Viltsun kuva!
      • yö myyrä
      • elina ja aino yö ja päivä
      • Sandran Yö ja Päivä
      • -
      • Viltsun ja Lauran kansi
      • seebbari.....
      • Kotitehtävä
      • Oman lehden kansikuva!
      • Elinan kansikuva :)
      • ainon kansi
      • Valokuvauskurssin ensimmäinen kerta
    • ►  elokuuta (1)

Osallistujat

  • Katjaope
  • Unknown
  • Unknown
  • Unknown
Teema: Hento ote. Sisällön tarjoaa Blogger.