Valokuvauskurssi Pulssi
tiistai 18. syyskuuta 2012
yö myyrä
Mun yö ja päivä kuva. Yö kuvassa on mun kissa ku se ei suostunu lähtee pois ku otin kuvaa.
Tehtävänä tää oli loistava !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti