Valokuvauskurssi Pulssi
tiistai 18. syyskuuta 2012
seebbari.....
Täs mun upee kansi<3
En keksiny mitää aihetta lehdelle ja siitä tuli vähän tämmöne millane mä joskus oon.
Tehtävä oli iha jees :)
kuvas paras ihmine.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti