Aluksi käytimme "place"-toimintoa tuodaksemme kuvat Photoshoppiin. Placettaessa kuvaa täytyy muistaa, ettei ohjelma heti aseta kuvaa paikalleen, vaan se pitää kaksoisklikkaamalla tai "oikein"-merkkiä painamalla laittaa paikalleen. Sen jälkeen kuva täytyy vielä "simplyfy"iata, eli "rasteroida" niin että se on muokattavissa.
Kun kaksi kuvaa oli tuotu ohjelmaan, poistimme valintatyökalua käyttäen päällimmäisestä kuvasta puolet. Sen jälkeen siistimme päällimmäisen kuvan reunaa "kumi"-työkalulla. Tämä vaati tarkkaa kättä ja juuri oikeat "opacity"-säädöt.
Lopputuloksia voit ihailla blogissa! :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti